برنا رسانه, دسته‌بندی نشده, دیجیتال ساینیج, مقاله

4 راه برای استفاده از دیجیتال ساینیج در بحران

اکنون بیش از هر زمان دیگری، اهمیت حفظ یک جریان ارتباطی ثابت را درک می کنیم. در مواقع اضطراری، تابلوهای دیجیتال ابزار قدرتمندی برای انتقال اطلاعات مهم در مناطق عمومی و کارکنان است. نمایشگرها و ساینیج های دیجیتال می توانند به ویژه در بحران برای استفاده های مختلف موثر باشند.

 

  1. ارائه داده های دقیق و به موقع

استفاده های مختلف از علائم دیجیتال به یک کسب و کار اجازه می دهد تا اهداف مختلفی را محقق کند و انتقال پیام های دقیق یکی از ضروری ترین موارد در طول بحران است. با قدرت دیجیتال ساینیج ، ما توانایی ارسال به روز رسانی های حیاتی را با اطلاعات و دستورالعمل ها در هر نقطه از زمان داریم. داشتن جدیدترین و شفاف ترین داده ها نه تنها به خوانندگان آموزش می دهد، بلکه آنها را راحت می کند.

 

  1. بهداشت مناسب را ترویج کنید

از دیجیتال ساینیج می توان برای ارسال یادآورهای دوستانه به عموم مردم برای حفظ عادات سالم استفاده کرد. هنگامی که یک بحران بهداشتی رخ می دهد، مهم است که بر بهداشت مناسب تاکید شود. با تشویق عادات سالم از طریق علائم دیجیتال، مردم می توانند از اقدامات احتیاطی مناسب مطلع شوند.

 

  1. تماس مستقیم را به حداقل برسانید

از نمایشگرهای تعاملی گرفته تا میزهای اطلاعات مجازی، دیجیتال ساینیج می تواند تماس مستقیم را کاهش دهد. کسب‌وکارها می‌توانند هر چیزی از فهرست راهنماها، نقشه‌های طبقه و پاسخ به سؤالات رایج را روی صفحه‌های نمایش در مناطق عمومی نمایش دهند. این پیاده‌سازی دیجیتال ساینیج، تعامل انسانی بین مشتریان و کارکنان را به حداقل می‌رساند، تماس مستقیم را به حداقل می‌رساند و دیگران را احساس امنیت می‌کند.

 

  1. مثبت اندیشی را بیرون برانید

در مواقع بحرانی، داشتن یک طرز فکر آینده نگر مهم است. دیجیتال ساینیج را می توان برای چیزی بیش از یک وسیله برای جریان اطلاعات استفاده کرد. با کمک علائم چشم نواز از کسانی که در خط مقدم هستند و کارگران ضروری قدردانی کنید. ارائه پیام‌های الهام‌بخش به مردم روی صفحه‌نمایش یکی از راه‌هایی است که می‌توان از دیجیتال ساینیج در طول یک بحران به خوبی استفاده کرد.

برنا گستران دانش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *